Nadgradite vaš ERP

Cilj nadgradnje

Cilj nadgradnje vašega ERP paketa je jasen – učinkovito upravljanje in nadzor proizvodnje. Vaš ERP sicer vsebuje modul Proizvodnje, vendar vam ne omogoča doseganja tega cilja. Verjetno povsem zadovoljivo pridete do delovnih nalogov in do beleženja skladiščnega prometa in opravljenega dela. Problem pa imate z obvladovanjem kapacitet. Pogoj za to je terminiranje. Tega pa večina ERP paketov nima, kar velja tudi za večje uveljavljene ERP pakete. Njihova funkcionalnost na tem področju je preskromna, ali pa pogojena z velikim spremembami procesov v vaši proizvodnji in posledično stroški.

Rešitve za nadgradnjo vašega ERP paketa

Nakup zunanjih aplikacij APS-terminiranje in MES-Nadzor proizvodnje. Koncept integracije izgleda enostaven. Iz vašega ERP paketa te aplikacije prevzamejo naloge/operacije in jih razvrstijo po strojih ali pa to ročno stori planer. Delavci nato beležijo opravljeno delo. To pa ni dovolj za učinkovit nadzor proizvodnje. Kaj pa obvladovanje sprememb ?

Nakup modula SISTEM8-Proizvodnja. Prednost te rešitve je da dobite vse v enem paketu. Ni potrebe po izmenjevanju podatkov z zunanjimi aplikacijami. Vse je na enem mestu. Proizvodnjo upravljate in nadzorujete s podatki v realnem času.

Konkurenčne prednosti SISTEM8-Proizvodnja

  • z nakupom modula SISTEM8-Proizvodnja dobite zmogljiv proizvodni informacijski sistem. Modul lahko uporabljate v celoti. Idealna rešitev bi bila, da modul uporabljate tudi za vnos in vzdrževanje tehnologije (kosovnic, postopkov…). Na ta način bi imeli v sistemu kvalitetne in popolne podatke za terminiranje. To je pomanjkljivost klasičnih ERP paketov in verjetno tudi vašega sedanjega. V tej opciji iz vašega ERP potrebujemo le podatke naročil kupcev.
  • obvladovanje sprememb v proizvodnji realnem času. Ob kakeršnikoli spremembi v proizvodnji, ki lahko vpliva na nove izračune datumov začetka/konca nalogov/operacij, bo izvedeno preterminiranje. Opravljeno delo, zaključek operacije in/ali naloga takoj sprosti kapacitete. Izpadi v proizvodnji, nujni nalogi, zadržani nalogi in vrsta ostalih dogodkov v proizvodnji bodo lažje obvladljivi z vgrajenim terminiranjem – brez odvečnih prenosov in sinhronizacij podatkov
  • širok nabor algoritmov in podatkov za terminiranje bo omogočil dokaj točne in realne izračune terminiranih začetkov/koncev nalogov/operacij, vključno z upoštevanjem čakalnih vrst pred stroji
  • velika prilagodljivost. Širok nabor funkcionalnosti in nastavitev omogoča enostavne prilagoditve vašim specifičnim zahtevam proizvodnje, ki se bo tudi pri vas v bodoče spreminjale
  • nizki stroški investicije. Ni potrebe po nakupu dodatnih aplikacij in s tem povezanih stroškov, vključno z vzdrževanjem programske opreme

Opcije nadgradnje

Vsaka nadgradnja je lahko zgodba zase. Na izbiro ustrezne opcije vplivajo številni dejavniki:

  • katere module želite uporabljati še nadalje v vašem ERP paketu
  • kako zmogljiv modul Proizvodnje imate v vašem ERP paketu. Ali zagotavlja vse podatke za terminiranje ? Ali so proizvodne podatkovne strukture ustrezne ? Kje bo vzdrževanje podatkov tehnologije ?
  • ali želite upravljati proizvodnjo z vidika zgolj obvladovanja kapacitet ali vzporedno tudi z vidika materialnih tokov – razpoložljivosti materiala, polizdelkov
  • od načina dela vašega planerja in komerciale
  • od vaših že vpeljanih procesov v proizvodnji
  • itd. itd.

Dva osnovna nivoja integracije

  • uvoz naročil kupcev iz vašega ERP paketa. Ta opcija predpostavlja, da v vašem ERP paketu nimate ustreznih podatkov za planiranje proizvodnje. Delovne naloge verjetno imate. Vprašanje pa je ali je njihova podatkovna struktura ustrezna za algoritme terminiranja. Po uvozu naročil bo program avtomatsko ali vi posamično tvoril naloge na različne načine po algoritmih MRP2. Glede na razpoložljivost in tip MRP tudi naloge za podsklope po strukturi izdelka
  • uvoz delovnih nalogov. Opcija predpostavlja uvoz vseh podatkovnih struktur naloga (kosovnica, postopek..). Ob uvozu se izvede kontrola ustreznosti algoritmom terminiranja. SISTEM8 naloge sterminira. Dobite prvi rezultat. To je bruto zasedenost strojev po terminskih enotah. V nadalje izvajate aktivnosti upravljanja in optimizacije na strani SISTEM8

Koncept dela in funkcionalnosti

Delovni nalog je osnovni nosilec informacij za proizvodnjo. Neglede kako je prišel v SISTEM8 se izvede terminiranje.

Pri tem bo program upošteval ustrezne parametre in omejitve. Rezultat bo da bo program naložil operacije na najustreznejše stroje v tisti terminski enoti. Dobite že prvi rezultat za upravljanje proizvodnje – bruto zasedenost kapacitet po poljubnih terminskih enotah (dan, teden, mesec…).

Od tu dalje je koncept dela sledeč:

  • glajenje proizvodnje. Na strani SISTEM8 boste v rdečih celicah izvajali akcije za glajenje proizvodnje do zadovoljive ravni zasedenosti ob upoštevanju ali ne, razpoložljivosti materiala in ostalih omejitev. Običajne akcije v tem okviru so
  • prestavitev operacije na drugi stroj
  • izbira alternativnega postopka
  • delati damo kooperantu
  • povečanje kapacitet stroja v tej TE
  • delitev operacij
  • povečanje števila delavcev na operaciji
  • prestavitev vrstnega reda soslednih operacij če je to možno
  • zadržanje nalogov z nizko prioriteto
  • prestavitev rokov je skrajni ukrep
  • dispečiranje nalogov/operacij. Je določitev vrstnega reda operacij na posameznem stroju. To delo opravi planer z namenom skrajšanja pripravnih časov operacij ali iz drugih razlogov. On že ve. Rezultat je vrstni red operacij po strojih za naslednje dni.
  • od vašega kontrolinga proizvodnje je odvisno ali je dispečiran nalog/operacija že zadosten pogoj da delavec lahko prične z delom na operaciji
  • morda je operacijo potrebno še opremiti z orodji, merili, merilnimi protokoli, izvesti nastavitev stroja, izvesti nulto serijo…
  • nato se lahko delavec prijavi in izvaja aktivnosti, kot to zahteva njegova MES aplikacija. V podjetju obstaja več MES aplikacij, ki so odvisne od specifičnosti posameznega delovnega mesta
  • z vidika upravljanja kapacitet je pomembno sprotno poročanje o opravljenem delu (količina, dobri/slabi kosi, izmet, vzrok…) in poročanje o daljših zastojih
  • po potrditvi opravljenega dela s strani delavca ali nadrejenega sistem razbremeni kapacitete
  • ob knjiženjih sistem izvaja številne nastavljive kontrole, z namenom, da bodo vnešeni podatki verodostojni
  • v kolikor gre za delo na zadnji operaciji se lahko izvede tudi knjiženje skladiščnega prometa, vključno z backflush knjiženji (povratna knjiženja)
  • spremljanje proizvodnje. Ni le spremljanje dela delavcev, doseganja norme, spremljanje izmeta, zastoji. Nadzor proizvodnje je predvsem sistem spremljanja procesov s ciljem da bo rok dobave kupcu dosežen. V paketu SISTEM8 je to zagotovljeno z kokpiti. To je nekaj mest v paketu v katerih na enem mestu vidimo odstopanja in na istem mestu lahko tudi ukrepamo. Glavni kokpiti so: MRP materiala, kapacitete, nalogi/operacije in naročila kupcev. Na vseh teh mestih so glavni objekt naročila kupcev
  • V vseh kokpitih (gridih, tabelaričnih pregledih) boste nad vaskim podatkom definirali pravila, kako na bo podatek obarvan. S tem bo nadzor proizvodnje še preglednejši. Rdečo prihranite za ključna odstopanja, ki ogrožajo rok dobave kupcu.

Povratne informacije v vaš ERP paket

Integracija z vašim ERP paketom je lahko obojestranska. Tu bo potrebno sodelovanje s ponudnikom vašega ERP paketa.

Želite takoj 15 minutni prikaz SISTEM8 v akciji?
Želite le posvet kaj vam je storiti z vašo digitalizacijo proizvodnje?


Pokličite 041/696-572. Ali pa pošljite povpraševanje.

K O N T A K T >